Consulta pública prèvia a l’elaboració d’una Ordenança reguladora del soroll i les vibracions
Elaboració de la nova ordenança reguladora del soroll i les vibracions
Campanya coneixement dels sistemes de mediació
Rebutjada
Molts ciutadans es senten indefensos en no conèixer els mecanismes que l'Ajuntament posa a disposició per sol.lucionar aquests tipus de conflictes, habitualment amb activitats realitzades en locals o immediacions de la seva llar i callen per evitar represàlies o amenaces dels qui ho provoquen. Proposo crear una eina, app o canal més àgil d'avís que permeti una actuació més ràpida dels agents de l'ordre al moment i personal de mediació en resolució de conflictes per soroll.
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:
Moltes gràcies per la seva aportació. L’ordenança de bon veïnatge i ús de l’espai públic, que es pot consultar a la Seu Electrònica de la web municipal, contempla l’oferiment d’un servei de mediació per aquells conflictes que es puguin produir entre veïns. No obstant, traslladem el suggeriment al servei de relacions ciutadanes i proximitat i al servei de ciutadania per a la seva avaluació.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...