Exposició de l’Avantprojecte de l’Ordenança de Mobilitat de Rubí
#mobilitat Ordenança de Mobilitat de Rubí
Carrils bici en zones amables urbanes, no en polígons industrials.
Rebutjada
Construir una xarxa de carrils bicis que donin ganes de pedalejar: en un entorn natural, amable i xulo, no com el carril bici que tenim enmig d'un polígon industrial.
Connexió de carrils bicis, amb els itineraris rurals.
Connexió de carrils bicis des del centre de la ciutat fins a les urbanitzacions.
La C1413 construir carril bici.
Avda. Estatut construir carril bici.
Avda. Can Tapis fins a Can Solà i Castellnou, construir un carril bici.
Connexió de carrils bicis, amb els itineraris rurals.
Connexió de carrils bicis des del centre de la ciutat fins a les urbanitzacions.
La C1413 construir carril bici.
Avda. Estatut construir carril bici.
Avda. Can Tapis fins a Can Solà i Castellnou, construir un carril bici.
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:
Gràcies per la seva aportació. Una vegada estudiada l’informem que no correspon en aquesta ordenança determinar les inversions previstes a la via pública per la construcció d’infraestructura ciclable.
No obstant, li traslladem que l’ajuntament ha aprovat recentment el Pla Director de la Bicicleta i VMP de Rubí 2021-2027. Aquest document servirà de guia per fomentar l’ús de la bicicleta i VMP els propers anys.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Totalmente de acuerdo en construir un carril bici que bordee la ciudad y que sirva de accesos y conexion por caminos a distintas urbanizaciones. Lo que se hizo en la llana es un error, un poligono industrial es lo que es, el carril bici de la llana pone en riesgo a ciclistas y demás usuarios de la via.NO ES SEGURO! A parte la mala circulacion de calles que se a establecido que vuelve locos a los choferes para encontrar las empresas.
Carregant els comentaris ...