Exposició de l’Avantprojecte de l’Ordenança de Mobilitat de Rubí
#mobilitat Ordenança de Mobilitat de Rubí
Carrils bici en zones amables urbanes, no en polígons industrials.
Rebutjada
Construir una xarxa de carrils bicis que donin ganes de pedalejar: en un entorn natural, amable i xulo, no com el carril bici que tenim enmig d'un polígon industrial.
Connexió de carrils bicis, amb els itineraris rurals.
Connexió de carrils bicis des del centre de la ciutat fins a les urbanitzacions.
La C1413 construir carril bici.
Avda. Estatut construir carril bici.
Avda. Can Tapis fins a Can Solà i Castellnou, construir un carril bici.
Connexió de carrils bicis, amb els itineraris rurals.
Connexió de carrils bicis des del centre de la ciutat fins a les urbanitzacions.
La C1413 construir carril bici.
Avda. Estatut construir carril bici.
Avda. Can Tapis fins a Can Solà i Castellnou, construir un carril bici.
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:
Gràcies per la seva aportació. Una vegada estudiada l’informem que no correspon en aquesta ordenança determinar les inversions previstes a la via pública per la construcció d’infraestructura ciclable.
No obstant, li traslladem que l’ajuntament ha aprovat recentment el Pla Director de la Bicicleta i VMP de Rubí 2021-2027. Aquest document servirà de guia per fomentar l’ús de la bicicleta i VMP els propers anys.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
3 comentaris
Fa anys que tenim un problema amb la conexió en bici o a peu des d'Avda Electricitat fins a l'hospital General de Catalunya. Seria bo puguer salvar tot l'entramat d'entrades i sortides a l'AP7
Totalmente de acuerdo en construir un carril bici que bordee la ciudad y que sirva de accesos y conexion por caminos a distintas urbanizaciones. Lo que se hizo en la llana es un error, un poligono industrial es lo que es, el carril bici de la llana pone en riesgo a ciclistas y demás usuarios de la via.NO ES SEGURO! A parte la mala circulacion de calles que se a establecido que vuelve locos a los choferes para encontrar las empresas.
Totalmente de acuerdo...los accesos a urbanizaciones desde la de Sant muç hasta Castellnou/Can Sola y por supuesto por el interior de dichas urbanizaciones deberían adecuarse a esta nueva movilidad acorde a los tiempos en que vivimos...(contaminar menos,reducir emisiones)practicar deporte o desplazarse al centro urbano no deberia depender del uso de vehiculo privado o transporte publico...las avenidas de dichas urbanizaciones tienen anchos que permiten estas adecuaciones.Una propuesta muy buena!!
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...