Priorización de acciones del Plan de Acción de la Agenda Urbana de Rubí
Priorización de acciones Agenda Urbana de Rubí
Cambios en "Desarrollo de la estrategia de Marca de ciudad"
Cuerpo
-
-["
Les administracions, cada cop més, es troben en un entorn multidisciplinari i multinivell. Estar posicionats en aquesta xarxa de diferents actors institucionals és un element estratègic per al desenvolupament local. Alhora, esdevé un element essencial per a l’execució dels projectes de ciutat la recerca i aprofitament dels recursos financers externs provinents d’altres administracions per accelerar el ritme dels projectes o ampliar el seu abast. Els objectius de les actuacions que es proposen són:
- Impulsar la marca de ciutat arreu del territori com a tret d'identitat i d'orgull i símbol de diversitat, creativitat i talent
- Aprofitar les fonts de finançament externes per a dur a terme les actuacions municipals planificades
- Integrar el municipi en les diferents xarxes nacionals i internacionals
Actuacions vinculades:
- Difusió del projecte COLOR com a tret característic de la identitat de la ciutat i símbol de diversitat, creativitat i talent
- Cerca de fonts de finançament externes per impulsar o accelerar les actuacions projectades
- Integració de la ciutat en xarxes que permetin posicionar el municipi en l'esfera nacional i internacional i compartir experiències i coneixements
- Disseny d'accions estratègiques per l'impuls de la indústria cultural local
- Recuperació i divulgació de la memòria i del patrimoni històric de la ciutat
Las administraciones, cada vez más, se encuentran en un entorno multidisciplinario y multinivel. Estar posicionados en esta red de diferentes actores institucionales es un elemento estratégico para el desarrollo local. A la vez, resulta un elemento esencial para la ejecución de los proyectos de ciudad la búsqueda y aprovechamiento de los recursos financieros externos provenientes de otras administraciones para acelerar el ritmo de los proyectos o ampliar su alcance. Los objetivos de las actuaciones que se proponen son:
- Impulsar la marca de ciudad en todo el territorio como rasgo de identidad y de orgullo y símbolo de diversidad, creatividad y talento
- Aprovechar las fuentes de financiación externas para llevar a cabo las actuaciones municipales planificadas
- Integrar el municipio en las diferentes redes nacionales e internacionales
Actuaciones vinculadas:
- Difusión del proyecto COLOR como rasgo característico de la identidad de la ciudad y símbolo de diversidad, creatividad y talento
- Búsqueda de fuentes de financiación externas para impulsar o acelerar las actuaciones proyectadas
- Integración de la ciudad en redes que permitan posicionar el municipio en la esfera nacional e internacional y compartir experiencias y conocimientos
- Diseño de acciones estratégicas para el impulso de la industria cultural local
- Recuperación y divulgación de la memoria y del patrimonio histórico de la ciudad
-
+["
Las administraciones, cada vez más, se encuentran en un entorno multidisciplinario y multinivel. Estar posicionados en esta red de diferentes actores institucionales es un elemento estratégico para el desarrollo local. A la vez, resulta un elemento esencial para la ejecución de los proyectos de ciudad la búsqueda y aprovechamiento de los recursos financieros externos provenientes de otras administraciones para acelerar el ritmo de los proyectos o ampliar su alcance. Los objetivos de las actuaciones que se proponen son:
- Impulsar la marca de ciudad en todo el territorio como rasgo de identidad y de orgullo y símbolo de diversidad, creatividad y talento
- Aprovechar las fuentes de financiación externas para llevar a cabo las actuaciones municipales planificadas
- Integrar el municipio en las diferentes redes nacionales e internacionales
Actuaciones vinculadas:
- Difusión del proyecto COLOR como rasgo característico de la identidad de la ciudad y símbolo de diversidad, creatividad y talento
- Búsqueda de fuentes de financiación externas para impulsar o acelerar las actuaciones proyectadas
- Integración de la ciudad en redes que permitan posicionar el municipio en la esfera nacional e internacional y compartir experiencias y conocimientos
- Diseño de acciones estratégicas para el impulso de la industria cultural local
- Recuperación y divulgación de la memoria y del patrimonio histórico de la ciudad
Les administracions, cada cop més, es troben en un entorn multidisciplinari i multinivell. Estar posicionats en aquesta xarxa de diferents actors institucionals és un element estratègic per al desenvolupament local. Alhora, esdevé un element essencial per a l’execució dels projectes de ciutat la recerca i aprofitament dels recursos financers externs provinents d’altres administracions per accelerar el ritme dels projectes o ampliar el seu abast. Els objectius de les actuacions que es proposen són:
- Impulsar la marca de ciutat arreu del territori com a tret d'identitat i d'orgull i símbol de diversitat, creativitat i talent
- Aprofitar les fonts de finançament externes per dur a terme les actuacions municipals planificades
- Integrar el municipi en les diferents xarxes nacionals i internacionals
Actuacions vinculades:
- Difusió del projecte COLOR com a tret característic de la identitat de la ciutat i símbol de diversitat, creativitat i talent
- Cerca de fonts de finançament externes per impulsar o accelerar les actuacions projectades
- Integració de la ciutat en xarxes que permetin posicionar el municipi en l'esfera nacional i internacional i compartir experiències i coneixements
- Disseny d'accions estratègiques per l'impuls de la indústria cultural local
- Recuperació i divulgació de la memòria i del patrimoni històric de la ciutat