Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Vés al contingut principal Participa Rubí
Logo oficial de Participa Rubí
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Processos normatius
  • Precs i preguntes al Ple
  • Ajuda

Priorització d'accions del Pla d'Acció de l'Agenda Urbana de Rubí

Priorització d'accions Agenda Urbana de Rubí

Fase 2 de 2
Retorn dels resultats del procés participatiu 04-02-2023 - 28-02-2023
Veure les fases
  • El procés
  • Priorització

La selecció de propostes es regeix per les següents normes:

  • Pots donar suport a 3 propostes.
  • Has de distribuir un mínim de 1 suports entre diferents propostes. Has de donar 1 suport/s més a propostes per a que els teus suports siguin tinguts en compte.
chevron-left Torna al llistat

Desenvolupament de l'estratègia de Marca de ciutat

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial
28/11/2022 12:01  

Les administracions, cada cop més, es troben en un entorn multidisciplinari i multinivell. Estar posicionats en aquesta xarxa de diferents actors institucionals és un element estratègic per al desenvolupament local. Alhora, esdevé un element essencial per a l’execució dels projectes de ciutat la recerca i aprofitament dels recursos financers externs provinents d’altres administracions per accelerar el ritme dels projectes o ampliar el seu abast. Els objectius de les actuacions que es proposen són:


  • Impulsar la marca de ciutat arreu del territori com a tret d'identitat i d'orgull i símbol de diversitat, creativitat i talent

  • Aprofitar les fonts de finançament externes per dur a terme les actuacions municipals planificades

  • Integrar el municipi en les diferents xarxes nacionals i internacionals


Actuacions vinculades:


  • Difusió del projecte COLOR com a tret característic de la identitat de la ciutat i símbol de diversitat, creativitat i talent      

  • Cerca de fonts de finançament externes per impulsar o accelerar les actuacions projectades      

  • Integració de la ciutat en xarxes que permetin posicionar el municipi en l'esfera nacional i internacional i compartir experiències i coneixements

  • Disseny d'accions estratègiques per a l'impuls de la indústria cultural local      

  • Recuperació i divulgació de la memòria i del patrimoni històric de la ciutat

6 Suports
Desenvolupament de l'estratègia de Marca de ciutat Comentaris 0

Referència: RUBI-PROP-2022-11-991
Versió 14 (de 14) veure altres versions
Verifica l'empremta digital

Empremta digital

El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.

Valor: fb28670818289d59e1d374366c89b65b09ea31cb6ca07ebba3269e21ea5af616

Origen: {"body":{"ca":"<p>Les administracions, cada cop més, es troben en un entorn multidisciplinari i multinivell. Estar posicionats en aquesta xarxa de diferents actors institucionals és un element estratègic per al desenvolupament local. Alhora, esdevé un element essencial per a l’execució dels projectes de ciutat la recerca i aprofitament dels recursos financers externs provinents d’altres administracions per accelerar el ritme dels projectes o ampliar el seu abast. Els objectius de les actuacions que es proposen són:</p><ul><li>Impulsar la marca de ciutat arreu del territori com a tret d'identitat i d'orgull i símbol de diversitat, creativitat i talent</li><li>Aprofitar les fonts de finançament externes per dur a terme les actuacions municipals planificades</li><li>Integrar el municipi en les diferents xarxes nacionals i internacionals</li></ul><p><br></p><p>Actuacions vinculades:</p><ul><li>Difusió del projecte COLOR com a tret característic de la identitat de la ciutat i símbol de diversitat, creativitat i talent&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li><li>Cerca de fonts de finançament externes per impulsar o accelerar les actuacions projectades&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li><li>Integració de la ciutat en xarxes que permetin posicionar el municipi en l'esfera nacional i internacional i compartir experiències i coneixements</li><li>Disseny d'accions estratègiques per a l'impuls de la indústria cultural local&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</li><li>Recuperació i divulgació de la memòria i del patrimoni històric de la ciutat</li></ul>","es":"<p>Las administraciones, cada vez más, se encuentran en un entorno multidisciplinario y multinivel. Estar posicionados en esta red de diferentes actores institucionales es un elemento estratégico para el desarrollo local.<strong> </strong>A la vez, resulta un elemento esencial para la ejecución de los proyectos de ciudad la búsqueda y aprovechamiento de los recursos financieros externos provenientes de otras administraciones para acelerar el ritmo de los proyectos o ampliar su alcance. Los objetivos de las actuaciones que se proponen son:</p><ul><li>Impulsar la marca de ciudad en todo el territorio como rasgo de identidad y de orgullo y símbolo de diversidad, creatividad y talento</li><li>Aprovechar las fuentes de financiación externas para llevar a cabo las actuaciones municipales planificadas</li><li>Integrar el municipio en las diferentes redes nacionales e internacionales</li></ul><p><br></p><p>Actuaciones vinculadas:</p><ul><li>Difusión del proyecto COLOR como rasgo característico de la identidad de la ciudad y símbolo de diversidad, creatividad y talento</li><li>Búsqueda de fuentes de financiación externas para impulsar o acelerar las actuaciones proyectadas</li><li>Integración de la ciudad en redes que permitan posicionar el municipio en la esfera nacional e internacional y compartir experiencias y conocimientos</li><li>Diseño de acciones estratégicas para el impulso de la industria cultural local</li><li>Recuperación y divulgación de la memoria y del patrimonio histórico de la ciudad</li></ul>"},"title":{"ca":"Desenvolupament de l'estratègia de Marca de ciutat","es":"Desarrollo de la estrategia de Marca de ciudad"}}

Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.

Compartir:

link-intact Compartir l'enllaç

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.rubi.cat/processes/agendaurbana/f/188/proposals/991/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.rubi.cat/processes/agendaurbana/f/188/proposals/991/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Imatges relacionades

Marca de ciutat.jpg

Reportar contingut inapropiat

Aquest contingut no és apropiat?

Motiu
Participa Rubí
  • Informació sobre el web Participa Rubí
  • Accesibilitat
  • Què és un procés participatiu?
  • Condicions d'ús del web Participa.Rubí.cat
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • Participa Rubí a Twitter Twitter
  • Participa Rubí a Facebook Facebook
  • Participa Rubí a Instagram Instagram
  • Participa Rubí a YouTube YouTube
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?