Priorització d'accions del Pla d'Acció de l'Agenda Urbana de Rubí
Priorització d'accions Agenda Urbana de Rubí
La selecció de propostes es regeix per les següents normes:
- Pots donar suport a 3 propostes.
- Has de distribuir un mínim de 1 suports entre diferents propostes. Has de donar 1 suport/s més a propostes per a que els teus suports siguin tinguts en compte.
Desenvolupament de l'estratègia de Marca de ciutat
Les administracions, cada cop més, es troben en un entorn multidisciplinari i multinivell. Estar posicionats en aquesta xarxa de diferents actors institucionals és un element estratègic per al desenvolupament local. Alhora, esdevé un element essencial per a l’execució dels projectes de ciutat la recerca i aprofitament dels recursos financers externs provinents d’altres administracions per accelerar el ritme dels projectes o ampliar el seu abast. Els objectius de les actuacions que es proposen són:
- Impulsar la marca de ciutat arreu del territori com a tret d'identitat i d'orgull i símbol de diversitat, creativitat i talent
- Aprofitar les fonts de finançament externes per dur a terme les actuacions municipals planificades
- Integrar el municipi en les diferents xarxes nacionals i internacionals
Actuacions vinculades:
- Difusió del projecte COLOR com a tret característic de la identitat de la ciutat i símbol de diversitat, creativitat i talent
- Cerca de fonts de finançament externes per impulsar o accelerar les actuacions projectades
- Integració de la ciutat en xarxes que permetin posicionar el municipi en l'esfera nacional i internacional i compartir experiències i coneixements
- Disseny d'accions estratègiques per a l'impuls de la indústria cultural local
- Recuperació i divulgació de la memòria i del patrimoni històric de la ciutat
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: