Consulta pública previa a la elaboración de una Ordenanza reguladora del ruido y las vibraciones
Elaboración de la nueva ordenanza reguladora del ruido y las vibraciones
Campanya coneixement dels sistemes de mediació
Rechazada
Molts ciutadans es senten indefensos en no conèixer els mecanismes que l'Ajuntament posa a disposició per sol.lucionar aquests tipus de conflictes, habitualment amb activitats realitzades en locals o immediacions de la seva llar i callen per evitar represàlies o amenaces dels qui ho provoquen. Proposo crear una eina, app o canal més àgil d'avís que permeti una actuació més ràpida dels agents de l'ordre al moment i personal de mediació en resolució de conflictes per soroll.
Esta propuesta ha sido rechazada porque:
Moltes gràcies per la seva aportació. L’ordenança de bon veïnatge i ús de l’espai públic, que es pot consultar a la Seu Electrònica de la web municipal, contempla l’oferiment d’un servei de mediació per aquells conflictes que es puguin produir entre veïns. No obstant, traslladem el suggeriment al servei de relacions ciutadanes i proximitat i al servei de ciutadania per a la seva avaluació.
Lista de adhesiones
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
0 comentarios
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...