Pressupostos participatius 2022
#PressupostosRubi2022 Què proposes per Rubí? 300.000 euros en inversions.
Creació d’una zona de jocs i lleure infantil i saludable al barri de Can Barceló
Projecte aprobat:
Àrea de lleure i esbarjo per a infants, amb diferents tipologies d’espais i jocs, i àrea per a la pràctica de l’esport a l’aire lliure, amb diferents tipus d’aparells fixes.
Inclou la instal·lació de mobiliari urbà (papereres, il·luminació i font).
Pressupost previst: 125.000 €
Evolució del projecte (actualitzat a desembre de 2022)
El projecte aprovat és una OBRA MAJOR tant per la tipologia d’intervenció com per la quantia de les obres. En aquests casos, l’administració pública ha de seguir els procediment establert legalment-
A continuació detallem les fases necessàries per poder realitzar el projecte, i en quina fase s’està actualment.
Pas 0: Modificació de la partida en el pressupost municipal. Es tracta d’un procediment intern en el que s’ha de fer una modificació puntual en el pressupost municipal per destinar-lo al projecte aprovat. Sense aquest tràmit, no es pot iniciar el procediment per a la realització del projecte.
Pas 1: Definició del projecte tècnic (Previsió temporal estimada: 3 mesos) Els serveis tècnics municipals defineixen les característiques tècniques del projecte (què s’ha de fer, com s’ha de fer, amb quins materials, etc). FASE ACTUAL
Pas 2: Licitació del projecte (Previsió temporal estimada: 3 mesos) Un cop es té el projecte tècnic, es fa un concurs per que qualsevol empresa pugui optar a la realització del projecte. La fase de licitació permet donar a conèixer a les empreses el projecte tècnic per tal que les empreses puguin presentar les seves propostes, així com la data límit per fer-ho i quins seran els criteris a l’hora de fer la valoració de les diferents propostes.
Pas 4 Adjudicació del projecte (Previsió temporal estimada: 3 mesos) Un cop rebudes totes les propostes, l’Ajuntament en fa la valoració i escull, en funció dels criteris establerts, quina serà l’empresa que farà el projecte. Un cop decidit, se li comunica a l’empresa, indicant també quan de temps te per realitzar les obres.
Pas 5: Realització del projecte (Previsió temporal estimada: 3 mesos) Unc cop l’empresa seleccionada te la notificació oficial de l’encarrec, inicia les obres d’execució del projecte, que ha de complir amb l’encarrec que s’ha fet mitjançant el Projecte tècnic.
Pas 6:Recepció del projecte (Previsió temporal estimada: 3 mesos) Un cop finalitzades les obres, l’empresa adjudicatària ha de notificar a l’Ajuntament la finalització d’obres. En aquest moment, l’Ajuntament ha de comprovar que les feines realitzades s’ajusten a l’encàrrec que s’ha fet. Un cop comprovat es fa la “Recepció del projecte” que ja passa a estar sota la responsabilitat de l’Ajuntament
Propostes incloses en aquest resultat
Trobades relacionades:
Taller de presentació i priorització de propostes per als Pressupostos Participatius 2022 de Rubí
Taller obert a la ciutadania i les associacions, en el que realitzarem una dinàmica de participació que permeti definir possibles propostes d'inversió per a l'any 2022, i en el que entre totes les persones assistents prioritzarem les més rellevants, que un cop superada la fase de validació tècnica, passaran directament a la fase de votació.
Podeu fer la inscripció escrivint al correu participacio@ajrubi.cat
Acta de la sessió: Acta_Taller_de_presentació_i_priorització_de_propostes_pp2022.pdf
Compartir: