Priorización de acciones del Plan de Acción de la Agenda Urbana de Rubí
Priorización de acciones Agenda Urbana de Rubí
Cambios en "Desarrollo de la estrategia de Marca de ciudad"
Cuerpo
-
-["
Les administracions, cada cop més, estem en un entorn multidisciplinari i multinivell i estar posicionats en aquesta xarxa de diferents actors institucionals és un element estratègic important per poder dur a terme la planificació de la ciutat. Les accions que es proposen en aquest àmbit són:
- Difusió del projecte COLOR com a tret característic de la identitat de la ciutat i símbol de diversitat, creativitat i talent
- Cerca de fonts de finançament externes per impulsar o accelerar les actuacions projectades
- Integració de la ciutat en xarxes que permetin posicionar el municipi en l'esfera nacional i internacional i compartir experiències i coneixements
- Recuperació i divulgació de la memòria i del patrimoni històric de la ciutat
-
+["
Les administracions, cada cop més, es troben en un entorn multidisciplinari i multinivell. Estar posicionats en aquesta xarxa de diferents actors institucionals és un element estratègic per al desenvolupament local. Alhora, esdevé un element essencial per a l’execució dels projectes de ciutat la recerca i aprofitament dels recursos financers externs provinents d’altres administracions per accelerar el ritme dels projectes o ampliar-ne el seu abast. Els objectius de les actuacions que es proposen són:
- Impulsar la marca de ciutat arreu del territori com a tret d'identitat i d'orgull i símbol de diversitat, creativitat i talent
- Aprofitar les fonts de finançament externes per dur a terme les actuacions municipals planificades
- Integrar el municipi en les diferents xarxes nacionals i internacionals
Les actuacions proposades són:
- Difusió del projecte COLOR com a tret característic de la identitat de la ciutat i símbol de diversitat, creativitat i talent
- Cerca de fonts de finançament externes per impulsar o accelerar les actuacions projectades
- Integració de la ciutat en xarxes que permetin posicionar el municipi en l'esfera nacional i internacional i compartir experiències i coneixements
- Disseny d'accions estratègiques per l'impuls de la indústria cultural local
- Recuperació i divulgació de la memòria i del patrimoni històric de la ciutat